Prawdopodobnie używasz programu Internet Explorer. Ta przeglądarka nie gwarantuje prawidłowej funkcjonalności witryny. Zalecamy korzystanie z dowolnej innej nowoczesnej, zaktualizowanej przeglądarki.

Zapomniane hasło

ZALOGUJ SIĘ

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.

Możesz się zarejestrować tutaj.

Szukaj

batist-logo
787 976 460 Strona główna E-sklep Blog O nas Koszyk Zaloguj się
787 976 460
Wysyłka i płatność

Dostawa i płatności

I. Dostawa

1.     Dostawa Produktu i Wyrobu medycznego do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy w zależności od sposobu dostawy są podane w Zamówieniu oraz w zawiadomieniu o przyjęciu Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W przypadku, jeśli sposób transportu uzgodniono na podstawie specjalnego wymogu Klienta, Klient ponosi ryzyko i ewentualnie dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu. W przypadku, jeśli z przyczyn leżących po stronie Klienta zachodzi konieczność doręczenia Produktu lub Wyrobu medycznego ponownie lub w inny sposób, niż wskazano w Zamówieniu, Klient ma obowiązek uiszczenia kosztów związanych z ponownym doręczeniem Produktu lub Wyrobu medycznego lub kosztów związanych z innym sposobem dostawy.

2.      Produkt i Wyrób medyczny jest dostarczany na adres Klienta wskazany w Formularzu Zamówienia.

3.      Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:

1)     przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa za pośrednictwem przewoźnika DHL

2)     odbiór osobisty pod adresem Batist Medical Polska – magazyn dostępny po wcześniejszym umówieniu ze sprzedającym

4.      Wybór sposobu dostarczenia odbywa się w Formularzu Zamówienia.

5.      Wybrane sposoby dostawy i płatności mogą być niedostępne dla całego Zamówienia ze względów technologicznych i logistycznych (np. przekroczenie dopuszczalnych gabarytów lub wagi zamówienia) lub dodania do Zamówienia Produktu lub Wyrobu medycznego, który wyklucza skorzystanie z danego sposobu. Dostępne opcje dla Zamówienia będą pokazane w Formularzu Zamówienia.

6.     Termin dostawy do Klienta wynosi do 4 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu/Wyrobu medycznego lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. W przypadku Produktów lub Wyrobów medycznych o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 10 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy do Klienta liczy się w następujący sposób:

1)     W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, elektronicznej lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

2)     W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem– od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

7.    Termin gotowości Produktu lub Wyrobu medycznego do odbioru przez Klienta w punkcie odbioru osobistego – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego, Produkt lub Wyrób medyczny będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu/Wyrobu medycznego lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. W przypadku Produktów lub Wyrobów medycznych o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 10 Dni Roboczych. O gotowości do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie wiadomości e-mail. Klient powinien odebrać Produkt/Wyrób medyczny w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia przez Sprzedawcę, że jest gotowy do odbioru. Początek biegu terminu gotowości do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

1)     W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, elektronicznej lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

2)     W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem– od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

8.      Sprzedawca nie realizuje w drodze Sklepu Internetowego zamówień zagranicznych.

II. Płatności

1.      Klient zobowiązany jest do zapłaty Ceny Łącznej w uzgodnionej wysokości.

2.      Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

1)     Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki ("Pobranie")

2)     Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl, w tym

·         Przelew internetowy

·         BLIK

·         Płatność kartą

·         Google Pay

·         Apple Pay

3.      W przypadku płatności za pobraniem Klient postępuje według instrukcji przewoźnika DHL.

4.     W przypadku płatności elektronicznej i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl Klient postępuje na podstawie instrukcji operatora płatności elektronicznych. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej www.payu.pl Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495. 

5.      Termin płatności:

1)    W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 

2)    W przypadku płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w czasie rzeczywistym.

 

 

 

BATIST Medical Polska Sp. z o.o.

ul. Kolista 25
40-486 Katowice
Polska

+48 787 976 460

www.batist.com

eshop-pl@batist.com

Znajdź nas na mapie

Menu

E-sklep Koszyk Regulamin Ochrona danych osobowych Wysyłka i płatność Zgoda na przesyłanie informacji handlowych Chrońmy się O nas Bezdotykowy test COVID
Zapisz się do Newslettera
icon-PayU1 icon-PayU2 icon-PayU3 icon-PayU4