Dostawa i płatności
I. Dostawa
1. Dostawa Produktu i Wyrobu medycznego do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy w zależności od sposobu dostawy są podane w Zamówieniu oraz w zawiadomieniu o przyjęciu Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W przypadku, jeśli sposób transportu uzgodniono na podstawie specjalnego wymogu Klienta, Klient ponosi ryzyko i ewentualnie dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu. W przypadku, jeśli z przyczyn leżących po stronie Klienta zachodzi konieczność doręczenia Produktu lub Wyrobu medycznego ponownie lub w inny sposób, niż wskazano w Zamówieniu, Klient ma obowiązek uiszczenia kosztów związanych z ponownym doręczeniem Produktu lub Wyrobu medycznego lub kosztów związanych z innym sposobem dostawy.
2. Produkt i Wyrób medyczny jest dostarczany na adres Klienta wskazany w Formularzu Zamówienia.
3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
1) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa za pośrednictwem przewoźnika DHL
2) odbiór osobisty pod adresem Batist Medical Polska – magazyn dostępny po wcześniejszym umówieniu ze sprzedającym
4. Wybór sposobu dostarczenia odbywa się w Formularzu Zamówienia.
5. Wybrane sposoby dostawy i płatności mogą być niedostępne dla całego Zamówienia ze względów technologicznych i logistycznych (np. przekroczenie dopuszczalnych gabarytów lub wagi zamówienia) lub dodania do Zamówienia Produktu lub Wyrobu medycznego, który wyklucza skorzystanie z danego sposobu. Dostępne opcje dla Zamówienia będą pokazane w Formularzu Zamówienia.
6. Termin dostawy do Klienta wynosi do 4 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu/Wyrobu medycznego lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. W przypadku Produktów lub Wyrobów medycznych o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 10 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy do Klienta liczy się w następujący sposób:
1) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, elektronicznej lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
2) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem– od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
7. Termin gotowości Produktu lub Wyrobu medycznego do odbioru przez Klienta w punkcie odbioru osobistego – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego, Produkt lub Wyrób medyczny będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu/Wyrobu medycznego lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin. W przypadku Produktów lub Wyrobów medycznych o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 10 Dni Roboczych. O gotowości do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie wiadomości e-mail. Klient powinien odebrać Produkt/Wyrób medyczny w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia przez Sprzedawcę, że jest gotowy do odbioru. Początek biegu terminu gotowości do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
1) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, elektronicznej lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
2) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem– od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
8. Sprzedawca nie realizuje w drodze Sklepu Internetowego zamówień zagranicznych.
II. Płatności
1. Klient zobowiązany jest do zapłaty Ceny Łącznej w uzgodnionej wysokości.
2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
1) Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki ("Pobranie")
2) Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl, w tym
· Przelew internetowy
· BLIK
· Płatność kartą
· Google Pay
· Apple Pay
3. W przypadku płatności za pobraniem Klient postępuje według instrukcji przewoźnika DHL.
4. W przypadku płatności elektronicznej i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl Klient postępuje na podstawie instrukcji operatora płatności elektronicznych. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej www.payu.pl Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.
5. Termin płatności:
1) W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
2) W przypadku płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w czasie rzeczywistym.